Arvomme

 

Asiakkaan ilahduttaminen

Pyrimme aina miettimään asiakkaan näkökulmasta koko prosessia.

Haluamme pitää asiakkaan koko ajan perillä tapahtumista, siksi suunnittelemmekin jokaisen kohteen aina yksilöllisesti jokaista yksityiskohtaa myöden, jotta asiakas tietää mitä on tilaamassa ja saa juuri sitä mitä on tilannut.

Suurin palkinto meille on asiakas, joka työn valmistuttua vilpittömästi kiittää hyvin tehdystä työstä. Tämän vuoksi pyrimmekin aina ylittämään asiakkaan odotukset.

 

Jatkuva kehittyminen

Olemme tehneet yli 300 kylpyhuoneremonttia – ja jokaisesta olemme aina oppineet jotain. Ja tulemme oppimaan jatkossakin.

Kun aloitimme toimintamme, tasomme ei ollut niin hyvää mitä se oli vuosi aloittamisen jälkeen. Vuosi sitten emme tehneet asioita niin hyvin mitä me teemme tänä päivänä.

Vuoden päästä teemme asiat todennäköisesti vieläkin piirun verran paremmin mitä tänä päivänä teemme. Emme tyydy mihinkään, aina on parannettavaa.

 

Rehellisyys

Se mitä sovitaan, siitä pidetään myös kiinni.

Puhumme asioista niiden oikeilla nimillä. Haluamme olla brändimme arvoisia joka ikinen päivä.

 

Yhdessä voittaminen

Olemme joukkue – voitamme ja häviämme yhdessä. Tämän vuoksi jokainen työntekijämme on osakas.

Pyrimme luomaan työntekijöille ja alihankkijoille mahdollisimman hyvät työskentelyolosuhteet, sillä tyytyväinen työntekijä tekee työnsä hyvin ja saa myös asiakkaan tyytyväiseksi.

 

Vastuullisuus

Pyrimme kaikella toiminnallamme vaikuttaa yhteiskuntaan positiivisella tavalla.

Teemme remontit aina siitä lähtökohdasta, että ne kestävät aikaa ja kulutusta siten, että niiden käyttöikä olisi mahdollisimman pitkä.

Kierrätämme kaikki jätteet, sekä pyrimme löytämään vanhoille – vielä toimintakykyisille kalusteille uuden kodin.

Teemme kannattavaa liiketoimintaa, mikä mahdollistaa myös sen, että pystymme pitämään henkilöstömme hyvinvoinnista huolta.

Puolet autoistamme ovat biokaasuautoja, tavoitteenamme on vaihtaa kaikki automme hiilineutraaliin ajoneuvoon vuoteen 2026 mennessä.

© Franssila 2024